2009. február 17., kedd

London – válaszok

Még az utazás első napján feltettem néhány kérdést, melyre kerestem a válaszokat londoni megállásom alatt. Kissé megkésve ugyen, de íme a válaszok:
  • Melyik a legjobb angol sör?
    Na ezt nem tudtam meg, mert ottlétem alatt angol sört nem sikerült innom.
  • Melyik a legjobb angol kocsma?
    Na ezzel meg az a baj, hogy nem tudom a nevét, de aki akarja, annak megmutatom egyszer :)
  • Tényleg minden angol csaj kövér?
    definitely not
  • censored by blogspot.com
    censored by blogspot.com
  • Edvárd királynak miért volt fakó a lova?
    Hát mert egész Anglia fakó, akkor miért lenne pont a lova színes?
  • Mennyit ér a velszi tartomány?
    Hát így a credit crunch után semmit.
  • Miafaszér esik ott mindig az eső?
    Nem is esik mindig az eső. Pl. amíg én ott voltam, nem esett.
  • És ezen mi olyan érdekes, hogy folyton erről beszélnek?
    Semmi, de az angolok hülyék.
  • Hogy fér ott el 7.5millió ember?
    Hát elég szűkösen.
  • Tényleg hordanak ott kapucnis zakót?
    Hát én nem láttam.
  • Tud-e Mr. Bean laplasz transzformálni?
    Hát hogyne tudna, hiszen villamosmérnök! :)
  • Mary Poppins tényleg leszbikus?
    Nem, bi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése