2009. február 17., kedd

Hawaii visszatekintés

Végetért a móka mára, zárul hawaii mókatára. Jaj de frappáns vagyok ma :)
Szóval hazajöttünk. Miki leírta az utolsó napot és az utazást, így részemről csak egy rövid visszatekintés Hawaii-ra.
Tetszett. Nagyon. Nemcsak maga a látvány, hanem az ottani emberek elképesztő lazasága, segítőkéssége, életvitele. El tudnék ott lenni egy darabig, nem csodálom, hogy nincs ott accenture iroda :).
Egy biztos, az időt alul, a programokat felülterveztük. A nyolc nap alatt
  • 3-szor repültünk (annak minden velejárójával: becheck, security check, csomagvárás stb.), és bár ezeknél a járatoknál ez gyorsabban megy, az egyik lekésésével ezt ellensúlyoztuk :)
  • 4-szer béreltünk és adtunk le autót
  • 6 különböző szálláson voltunk, így ez 6 ki és bepakolás (és az utolsó autóban csövezést még bele sem számoltam)

Ezek azért nem kevés időt vesznek el. Ha Hawaii-ra mentek valamikor, javaslom, hogy vagy kevesebb szigetre menjetek, vagy tovább maradjatok. Vagy legalább mindent alaposan tervezzetek meg, ne úgy, mint mi. :) Nem tudom, hogy visszajutok-e még valaha, de lenne még ott mit megnézni...
A hazaút nem volt olyan gázos, mint gondoltam, én pl. mindhárom járaton aludtam több-kevesebbet.
Ja egyébként a blogot véginlapozva úgy érzem Costa Rica csúfos vereséget szenvedett, max a fair play díjra esélyes :)
Végezetül néhány kép, csak úgy vegyesen, bocs ha valamelyik már volt.

Naplemente 1:

Megesz a fa:

Mindjárt elvisz a hullám:

Tükör:

Zeuszt és Apollót erre a két labradorra csarélték :)

Miki elkapja a hullámot:

Na a fa aljában az a két kis pötty Miki és én:

Ez a madár a Maui reptér termináljának belső (!) részén repkedett összevissza, nesze neked security :)