2009. február 2., hétfő

Hullámvasút

Good Morning Chicago!

Utolsóként a csipetből végre én is elindultam a szabadok földjére és a bátrak hazájába. Valamiért már a nap elején gyanút fogtam, hogy nem lesz egyszerű a nap, és ebben nem is csalatkoztam. Éjjel a hatalmas Brains koncert után gyorsan bepakoltam (fürdőgatya - csekk, flip flop szandál - csekk, AMEX - csekk...indulhatunk) és még pár óra alvás luxusát is megengedtem magamnak.
Kipihenten, bizalommal eltelve indultam neki az útnak, amikor is reggel a taxis elkezdte sorolni nekem az életfájdalmait, miszerint:
  • minden pénze a feleségére megy
  • nemrég elütött a járdán egy járókelőt, és már várja a tárgyalásra az idézést (!)
  • a gyerekei szerint a legnagyobb hibája az, hogy mindent megengedett és ráhagyott a feleségére
  • ezek után a takkeres a sarkára állt, és elverte a nőt (!!), de nem nem ám egyszer, hanem egy nap négyszer (gondolom nehéz lehetett a csaj felfogása, értett az első nevelő célzatú pofonból)
  • emiatt egy másik eljárás folyamán 5-8 év börtön várható (!!!), amit ő személy szerint sokall, tekintve hogy gyerekgyilkosok is megússzák 9 évvel. A bírónő szerinte egy 60 éves feminista hárpia, azért nem érti meg a helyzetet.
Szerencsére ekkor megérkeztünk Ferihegyre, egyéb priuszait nem tudta sorolni.

Ferihegyen ingyen Pannon WiFi be, AUS open döntő stream indít, erre mit látok, a Bika veri Fedexet. Sehogy sem jó ez így, ezek a mai fiatalok nem tisztelik az idősebbeket.
Első két szett még élőben megvan, utána lévő eredményekről csak másodkézből: svájci órásmester barátunk a díjátadón elbőgi magát, miután nem képes elverni a kis seggturkálót (vajon csak engem zavar ez Nadalnál ennyire?).


Pedig semmi oka nincs rá, 5 tisztességes (najó, az utsó 6-2 az méltatlan) szettben kapott ki, mégha nem is meccseltek akkorát, mint tavaly nyáron Wimbledonban. Kérdem én, Andy Roddick, aki zsinórban már lassan ezredszer kap ki Rozsétól miért tudta így lekezelni:



BUD-LHR
Vallomással tartozom...szerelmes vagyok. Eddig valahogy nem utaztam még British Airways géppel, most viszont Londonig velük mentem. Egy szó: LÁBTÉR. Még egy szó: Wensleydale&CarrotChutneySzendvics. Nagyon teccett.

LHR-ORD
Londonban csatlakozott Norbi, Mikinek cigi vásárlás, check in, beszállunk a gépre (AA91 járat, Boeing 777), majd a döbbenet: zárják az ajtókat. Ez magában még nem is lenne annyira furcsa, az már annál inkább, hogy a gép kb 20%os kihasználtsággal indul, kong az ürességtől. Ennek örömére gyorsan be is foglaltam egy 5 székes középső sort, ahol viszonylagos kényelemben lehetett utazni és aludni is.
O'Hare-en az immigration meg customs pikk pakk megvolt (most már nem csak 1-1 újlenyomatot vesznek, hanem az egész mancsot beszkennelik, gondolom ettől jelentősen nőtt a biztonságérzetük), ingyenes számon limó rendelés, Norbinak éppen belefér a második cigi, már ott is van.
Na, a reggeli taxis után ebbe is jól beleválasztottunk, az illető egy görög származású fószer, akinek mindenről véleménye van. Szemelvények a kinyilatkoztatásaiból:
  • Nem használ iPass-t (elektronikus, jelentős kedvezményt biztosító autópályamatrica), mert akkor a kormány mindig tudja, hogy éppen merre jár, inkább bőszen dobálja a quartereket minden kapunál
  • Utcai zavargások esetén (franciaországi sztrájkok kapcsán indult az eszmefuttatása) ő bizony belelövetne a tömegbe (if you shoot only like 20 of the bastards, the rest will go home), esetleg katonaságot is bevonva
  • Abban semmi kivetnivalót nem lát, hogy ő, mint görög bevándorló itt dolgozik és amerikai állampolgár, bezzeg azok a mexikói chilizabálók
  • Obama komenista, akit a detroiti autógyártók jutattak hatalomra
Ekkorra megérkeztünk a Q centerbe, gyorsan fizettünk és búcsút intettünk a bölcsességeinek.

Sietnünk is kellett, mert a Super Bowl utolsó negyedében jártunk, ami csak egy kicsit sikerült izgalmasra. Szinte már természetes, hogy megint az általam kevésbé favorizált Steelers nyert, erős fél perccel a vége előtt fordítva az eredményen. Defense wins Championships, és ez sajnos ma is bebizonyosodott, azért nagyot küzdött a 'Zona.

Ennyit a mai napról, most már csak Danit és Mikit várjuk Nyunyiból, holnaptól meg indul a fergeteg partinak igérkező Core Consultant Schools.

Stay tuned

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a stílus fatter, csak így tovább... Jókat röhögtem olvasás közben... "gondolom ettől jelentősen nőtt a biztonságérzetük" :))))

    VálaszTörlés
  2. baszki hogy pankszatóni fil meglátta tegnap az árnyékát itt ragadtunk a télben baszki.

    szóval hol vannak már a szörfös képek haló???
    Cs

    VálaszTörlés