2009. február 3., kedd

London visszatekintés

Sikerült megjavítani a laptopomat (ezúton is köszönet mindenkinek aki közreműködött benne), úgyhogy újra tudok blogolni. Így utólag pár szót Londonról.
Azt hiszem az mindent elmond, hogy sikerült úgy eltölteni a szűk két napot, hogy túristáskodós fényképet egyet sem csináltam, csak buliképek vannak a gépemen :)
Pénteken Camden-ben voltunk sörözni. Először egy Bartok nevű helyen voltunk, aminek semmi köze nincs Bartók Bélához, de valószínűleg semmi máshoz sem, valaki nagyon kreatív volt. Mi ugyan nagyon frappáns mozaikszavakat találtunk ki, hogy megmagyarázzuk honnan jöhet, de inkább el se mondom mik voltak azok :) Utána még átmentünk egy fogalmamsincs milyen pub-ba, ahol egy igazi sztár DJ tolta az ütemet:Erről az estéről már raktam fel egyszer egy képet, úgyhogy többet nem kaptok :)
Aztán szombaton mászkáltam összevissza, vettem focimezt (5 fontért...), meg Zsu elvitt egy Alexander Palace nevű helyre, ami egy domb tetején van, így megbámulható a londoni táj, azonban baszott hideg volt, ezért gyorsan elmenekültünk bámészkodás helyett. Meg egyébként is kissé ködös volt az idő.
Este meg elmentünk bulizni a Roadhouse-ba. Elég jó hely, bár az elején felbasztam magam, hogy olyan magyaros módon lehúzzák az embert mint az állat, dehát ez van. Lehet azért, mert rohadt sokan voltunk magyarok, és megtanulták, hogy ezekkel így kell bánni, úgyis hozzászoktak otthon. :) Fellépett valami gagyi zenekar, kissé stíluszavaros énekessel (Kocsis Zsuzsi szerint nem tudta eldönteni, hogy Bon Jovi-ra, vagy Kurt Cobain-re akar jobban hasonlítani), akiről először azt hittem, hogy nő, aztán rájöttem, hogy nem. Aztán másnap mondták, hogy igazából két zenekar volt, úgyhogy ezért lehetett ez a kis képzavar. Nem mondom, hogy nagyon képben voltam :) Egyébként a koncert rohadt jó volt, kb azokat a számokata játszottak, amit karaokezni szoktunk, csak a Lady N maradt ki :)
Vasárnap még Staci meginvitálta a társaságot magukhoz egy English brekfast-re (bár inkább úgy mondanám, hogy English breakfast-t ebédeltünk :) ), aztán már mentem is a Heathrow-ra. Mint azóta vagy 100-an megírták, rohadt nagy mázlink volt Márkkal, mert amint felszálltunk, elkezdett szakadni a hó, és kissé káosz alakult ki... Ja, amíg ott voltam, egyszer sem esett az eső :)
Végezetül néhány kép még a szombati buliról (mivel Enci azóta is baszott elküldeni a képeit, ezért nincs sok).
Ja egyébként Londonban picsára megfáztam, úgyhogy ma a q-pub-ból egy sör után leléptem, és inkább a teát és a neocitran-t választottam...
Most meg alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése