2009. február 8., vasárnap

Időrendben fordítva

Hazaértem
Londonig minden oké volt, aludtam-beszélgettem, leg-space hely. Londonban aztán 1 óráig sorbaálltam, hogy egy kulimájszos aztán akkurátusan végig tapizhasson mindenhol. Egy ideális világban feldugtam volna a gyapotszedő seggibe a szar laptopmat, természetesen kinyitva. Majdnem lekéstem az átszállást. Tudja valaki, hogy mi a puttonyosöregapja****ért kell újra átvilágítani mindent egy átszálláskor mikor be sem léptem Angliába?
A London-Budapest járaton aztán elkezdődött a prolizmus: csoffadt-rohadt szedvics, magyar turista menőzésből leszólja a monitort a gépen, menőzésből basztatja a stewadess-t, aki természetesen homokos. Pesten az idő meleg (+11C), vannyas.

St Charles
Részemről először voltam. A kaja rendben volt: minőségi és mennyiségi shipmentet is adtak rendszeresen. A szobám meglepően kicsi volt, de az ESPN és HBO csatornák HD-ban kompenzáltak valamicskét. Ha még nem említettem volna, akkor elmondom, hogy a laptopom SZAR (megint), már kifelé menet elbaszódott így kissé el voltam zárva a külvilágtól. (Kiváncsi vagyok mennyit kell majd fizetnem a cégnek amiatt, hogy kellemetlenségem támadt...)

A hideg
Kezdetben Isten megteremtette a hideget. Az emberek évszadok alatt sokat rontottak a minőségén. A háborúskodás, az iparosodás, a civilizáció már majdnem teljesen elpusztította. Kevés helyen maradt meg a maga eredeti, érintetlen, természetes formájában.
Sokat gondolkoztam, hogyan lehet szavakkal átadni azt a minőségét a hidegnek.
1) A legjobbat kedves Miköly barátunk elsütötte alább: Az emberek a kapun kilépve nem szörnyülködnek, vagy káromkodnak, hanem olyan nevetésben törnek ki, mint aki élete legjobb viccét hallotta éppen.
2) Az cigiző emberek a fedett buszmegállókba menekülnek a hideg ellen. Amik egyébként teljesen nyitottak, csak tetejük van.
3) A fika és az orr megfagy egy cigizésnyi idő alatt.
4) A kóla jégkása lesz egy cigizésnyi idő alatt.
5) A bár tetejéről 2 méteres jégcsapok lógnak.
6) Az ujjaid elérzéketlenednek egy cigizésnyi idő alatt.
7) A parkoló kocsiknak jár a motorja.
A legjobb minőségű hideg reggel van. A reggeli és a tanítás között. Olyan mint amikor sok kicsi penge vágja az arcodat.

Partizás
Na, az nem volt. Finoman fogalmazva nem valami nagy party animálok a kollégáink. Erről jut eszembe: nekem megvan a telefonomon a Paradise City teljes verziója Miki előadásában. Amint lesz laptopom megosztom veletek. A legnagyobb durvaság, amit elkövettünk az kb 6 minisör volt és egészen zárásig, azaz kb éjfélig tartott.

NY
New York az fasza volt.

Costa Rica
Mint sokan tudjátok a brigád Costa Ricába utazó felét mindenféle természeti csapások érték, amiket most nem írhatok le, mert valószínűleg annak is az lenne a vége, hogy fizetek a cégnek. A lényeg az, hogy se a Peru, se én nem mentünk Costa Ricára. Ezzel a Hawaii vs Costa Rica verseny eldőlt. Persze ez nem jelenti azt, hogy Hawaiira menni (főleg probowl alatt) nem iszonyú kommersz.

1 megjegyzés: