2009. január 30., péntek

BUD-LGW done

Amikor eddig Malévval repültem, megfigyeltem, hogy beszállással a stewardessek hihetetlen magabiztossággal előre köszönnek magyarul illetve angolul, és valahogy mindig eltalálják, hogy az éppen szembejövő utas magyar, vagy külföldi. Nekem is mindig magyarul köszöntek. Eddig. Most átbasztam őkete :) Úgy látszik valami miatt nagyon angolnak nézek most ki :)
Mindazonáltal hivatalosan kijelentem, hogy a Malév a világ legszarabb légitársasága, ugyanis nem adtak sört a repülőn. Sőt, semmilyen alkoholt nem adtak. Ezt a kibaszást... Nem is értem hogy képzelik. Ez mindig így volt???
Egyébként arra is rájöttem (sokadszorra), hogy Ferihegy a világ legszarabb reptere (az egy milliónál nagyobb lakosságú városok fő repteri közötti rangsorban), de ezt már inkább nem fejtem ki.
Egyebkent megerkeztem Londonba, vettem oyster card-ot, elfoglaltam kiralyi lakosztalyomat, most meg keresek valami helyet, ahol vegre sort is adnak :)

1 megjegyzés:

  1. én kaptam a malévon alkoholt (sört/bort/peszgőt), pedig csak prágába repültem. de ehhez 2 dolog kell (vagy a 2 kettő közül legalább az egyik) ---
    1. business-en kell utazni : )
    2. az egyik barátnőd malév stewardess : )))

    VálaszTörlés